Restoran Lima Bintang Di Taman Pulai Utama..

Pagi ni ternampak kertas yang Abang Iqbal tulis beberapa hari lepas. Dan saya rasa terharu sangat..

20120613-105945.jpg

Terharu sebab dapat pengiktirafan Restoran Lima Bintang!!!!

Siap ada nama pemasak = Fadzilah.

Hahahaha!

Abang Iqbal siap tulis menu kat sebelah tu. Tapi saya malu nak dedahkan. Hahaha..

Tapi seriously sekarang kami sekeluarga rasa kurang berselera nak makan kat luar. Selain lebih puas hati, kos juga sangat sangat menjimatkan.

Kalau dulu, duit dalam purse bergerak laju je. Tapi sekarang ni macam tak gerak pun. I like!!!

Kepada isteri-isteri dan ibu-ibu semua, jom sama-sama jadi tukang masak kegemaran keluarga kita! 🙂

4 thoughts on “Restoran Lima Bintang Di Taman Pulai Utama..

  1. kak anie fsksm

    woowwweeee…
    chef, nak lalu singgah rumah boleh? hehe..
    share jela menu tu.. kot dapat idea reader nak masak apa mlm ni? hihihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *