Macam Kena Dera..

Semalam Ali jatuh dalam kereta. Sampai lebam kat bawah mata dia. Kalau orang tengok, memang nampak macam kena dera.

Sampai rumah je, dia mengadu dengan Saphira. Dan lepas tu tertidur kepenatan.

 

20130315-193133.jpg

Comel dan sedap

 

Ni baru kat muka. Kat kaki pun banyak tanda. Nasib baik anak lelaki.

Yang kat dahi tu, tak pernah baik sepenuhnya.

26 April ni Ali masuk 3 tahun. Seronok sangat ada budak yang cakap dengan perkataan yang tak betul.

Bila main game..

Umi, Ali tenanggggggg!

 

Tenang = Menang.

Yang tak tahannya bila dia menangis sebab kena usik dengan Abang Adi. Stressssssssss!!!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *