Kisah Adi Yang Dah Tak Nak Jadi Polis

Adi bercita-cita nak jadi polis dan memang suka drama atau rancangan TV pasal polis.

Semalam dia cedera (sikit je) tapi bila dia tengok darah, dia rasa macam dia dah cedera parah. Jadi, dia pun nangis la meraung-raung.

So, saya pun cakaplah, polis kenalah kuat, mana boleh nangis. Pernah tak tengok polis nangis? Mesti takde kan?

Dia jawab, “Oklah, Adi dah taknak jadi polis”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *