Snek Kegemaran Saya – Tong Garden All Natural Cocktail Snack

Kat bawah ni adalah gambar snek kegeraman kegemaran saya.

 

20120212-232313.jpg

Yummy!!

Minggu ni je dah tiga paket snek ni saya beli. Satu paket beratnya 185g dan berharga RM12.00.

Pada hari Khamis, saya ada jumpa seorang klien, kebetulan ada snek ni yang belum dibuka kat dalam handbag, terus saya buka sambil berbual panjang dengan klien.

Yang tak bestnya, sekarang anak-anak pun dah terikut. Jadi, kalau beli, memang cepat habis.

Kalau campur dengan yogurt pun sedap. Makan dengan cereal pun best.

p/s : Kepada rakan-rakan terdekat yang nak bagi hadiah kat saya, saya mengalu-alukan sangat korang bagi pek ni kat saya. Kalau taknak bagi satu, nak bagi dua pun boleh. Nak bagi sedozen lagilah boleh.. 🙂

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *