Treadmill

Saya tak pernah berlari atas treadmill. Apatah lagi memiliki treadmill.

 

Tapi semenjak dua menjak ni teringin nak memiliki dan seterusnya berlari atas treadmill.

Bila tahu pregnant, niat tergendala. Tunggu lepas bersalin je lah. Takkan nak berlari sekarang ni kan. Lagikan jalan sikit pun dah penat sangat.

 

So tadi cakap dengan husband..

Saya : Nanti lepas bersalin nak beli treadmill ya.

Suami : Okay. Nak beli berapa?

 

Ini bukan ayat orang yang kaya raya ni. Ini ayat menganjing.

 

Tapi takpe. Kali ni memang serius ni. Lepas bersalin memang nak beli dan nak berlari setiap hari.

Tungguuuuuuuuuu……

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *