Tong Gas

 

Alkisah semalam ternampak tong gas dan tetiba teringat zaman susah kami.

Masa tu kami tinggal kat Johor.

At one time kan kami pernah berniaga goreng pisang so kami ada lah dua biji tong gas extra.

Di zaman susah, kami jual satu persatu tong gas tu.

Memang masa tu punya susah sampaikan nak beli roti harga seringgit tak mampu.

:(((

 

 

Sekarang ni kalau ikutkan struggle jugak.

Tapi susah cemana pun, Alhamdulillah masih boleh makan apa nak makan.

 

 

Beberapa hari lepas dok baca pasal krisis di Venezuela.

Serius insaf.

Kesian sangat pada rakyat yang menanggung akibat dari kesilapan pemimpin.

 

 

Okay bye.

Nak lunch dulu!

 

Post a comment

You may use the following HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge