Nak Jadi Orang Yang Berjaya?

Caranya senang sahaja. Senyum banyak-banyak!

Mengikut kajian, orang yang paling berjaya adalah orang yang paling banyak senyum.

Ada je orang yang banyak duit tapi tak senyum pun..

Itu bermakna dia tak berjaya dalam aspek kehidupan yang lain. Tak semestinya duit banyak tu berjaya. Ramai je yang duit banyak tapi gagal dalam rumah tangga, anak-anak bermasalah, kurang sihat, kurang banyak kawan dan sebagainya.

Yang bestnya, bila kita senyum, orang lebih tertarik dengan kita. Pasangan makin sayang. Kawan sekerja makin suka. Dan kita pun boleh menarik minat kenalan-kenalan ย baru untuk berkenalan dengan kita.

Kenapa orang suka pada baby?

Sebab baby biasanya akan senyum pada semua orang, dan menceriakan suasana.

Smileeeeeeee!!

Kalau dah senyum manja macam ni, siapa yang tak tergoda?

 

 

2 thoughts on “Nak Jadi Orang Yang Berjaya?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *