Kenapa Tak Buat Macam Tu?

Dalam dunia ni ramai sangat orang yang suka bagi pendapat.

Bila tengok kita berbisnes, macam-macam pendapat dia nak bagi.

Kenapa tak pergi India? Kenapa tak pergi China? Kenapa tak pergi Kemboja? Kenapa tak pergi Indonesia?

Kenapa tak buat macam ni. Kenapa tak buat macam tu.

Sebagai manusia biasa, terkadang rasa rimas dengan soalan-soalan macam ni. Bukan sombong, tapi letih nak justify setiap tindakan kita.

Bukan taknak terima nasihat, tapi saya pun dah cuba buat yang terbaik dan cuba improve dari semasa ke semasa.

 

Bila dah selalu kena pada diri sendiri, saya berjanji tak akan tanya soalan yang sama kepada mana-mana usahawan. Melainkan apabila ditanya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *