Jeles Dalam Mimpi

Pagi tadi mimpi ada seorang perempuan yang tak berapa cantik suka kat suami saya.

Hahaha.. poyo je kan. Siap mention *tak berapa cantik*. Macamlah empunya diri ni cantik sangat kan.

Tapi serius rasa geram dan nak terajang je perempuan tu. Dalam banyak-banyak lelaki, kenapa suami saya yang awak nak?

Memang rasa sakit hati sangat. Macam nak pecah jantung menahan marah.

Geram sangat!!!!!!!!!

Pastu terjaga disebabkan ada panggilan telefon daripada bakal pelanggan Benang Hijau.

Fuh.. nasib baik mimpi je.

Serius lega.

Kesimpulannya, kalau taknak kena terajang, jangan kacau suami saya. Hahaha!!!

3 thoughts on “Jeles Dalam Mimpi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *