Cukup Tidur

Pagi tadi kan masa saya tengah bersiap siap, ternampak Yaya yang sedang tido lena.

Dan tetiba rasa bersyukur sangat.

Bersyukur sebab kerja sendiri dan tak perlu hantar Yaya ke nursery dan menyebabkan Yaya dapat tidur secukupnya setiap hari.

Pastu bangun dalam keadaan gembira dan cukup kasih sayang.

Alhamdulillah.

 

 

Sebenarnya sebagai usahawan ni kan, ada masanya rasa down sangat.

Rasa macam nak give up.

Rasa penat.

Rasa malas dah nak bersungguh sungguh nak hidup apa adanya je.

 

 

Tapi bila tengok anak anak rasa nak bagi yang terbaik untuk anak.

Nak anak happy.

Nak anak belajar di sekolah yang baik.

 

 

So teruskanlah jugak kehidupan.

Kuatkan hati.

Positifkan diri.

Jalan terus!

 

Post a comment

You may use the following HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge