Bila Boring, Saya Buat Apa?

Salah satunya adalah tengok iklan rumah.

Paling suka tengok rumah yang cantik. Yang fully furnished. Yang ada kolam renang.

Nak sangat..

Antara rumah yang dah lama saya usha adalah rumah kat bawah ni..

Cantik kan?

Harga pun cantik dalam RM700K ++. Yang tak cantiknya sebab status tanahnya adalah pajakan sehingga tahun 2057.

Tapi kalau orang yang betul-betul berduit, maybe tak kisah kot. Yelah, boleh je guna untuk buat homestay ke. Masyukk jugak.

Kalau ada rezeki, memang nak sangat beli rumah yang cantik dan ada pokok-pokok macam ni.

InsyaAllah boleh. InsyaAllah pasti boleh.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *