Bila Ada Banyak Masa..

Sibuk la nak baca blog orang dan tengok instagram orang.

Pastu mulalah rasa macam-macam.

 

Bila tengok orang yang kreatif, rasa rendah diri.

Bila tengok orang yang ada anak perempuan comel, rasa nak anak perempuan jugak.

Bila tengok orang aktif ke sana sini, rasa tak sabar nak kembali sihat seperti biasa.

Dan bila tengok orang yang terlalu menunjuk-nunjuk, rasa poyo je minah ni.

Hahaha.. jahat kan.

 

Menyampah, tapi tengok jugak. Hahaha..

Tapi menyampah macamanapun, sekadar dalam hati je la. Takdelah sampai jadi Anon dan hantar komen yang bukan-bukan.

 

 

2 thoughts on “Bila Ada Banyak Masa..

  1. Salbiah Limat

    Assalamualaikum………….
    Da agak lama mengikuti perkembangan Puan, setiap kali membaca rasa teruja dgn semangat puan. Saya dah lama ingin berhijrah dari makan gaji dgn berniaga tapi tidak ada keberanian… Macamana ya puan dapat keberanian dan keyakinan….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *