Berangan

Dua malam lepas tak boleh tidur. Idea datang mencurah-curah sampai tak sabar nak tunggu pagi dan bertindak.

Ideanya adalah untuk tambah lebih banyak mesin jahit dan tambah lebih banyak pekerja.

So pagi tu terus warwar pada staf bahawa kami perlukan 5-6 orang pekerja dan minta diorang warwarkan pada kenalan diorang.

Alhamdulillah hari tu jugak dapat 4 staf baru. Sorang sebagai tukang jahit. Sorang bahagian potong. Sorang bahagian melipat. Dan sorang lagi bahagian packing.

Alhamdulillah sekarang dah ada lebih 2o orang pekerja production dan esok saya nak beli satu lagi mesin jahit tepi.

 

Memang huru hara sangat sekarang ni sebab permintaan sangat baik.

Hari ni pulak tetiba rasa macam nak kena pindahkan operasi ke tempat lain sebab macam dah sesak sangat kat rumah ni.

Malam ni tengok-tengok rumah kedai untuk disewa @ dijual. Rasa rugi pulak kalau menyewa kan. Jadi teruslah berangan nak beli sebijik rumah kedai.

Tapi bukan sekarang la. InsyaAllah lepas raya. 🙂

2 thoughts on “Berangan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *