Ada Partner Ya?

Hihihi..

Ada beberapa orang kenalan yang tanya soalan ni bila tahu saya ada butik.

Hihihi..

Mungkin sebab saya ni selebet. Atau nampak macam takde duit. Atau memang takde duit. 🙂

 

Sekarang saya belum kaya. Tapi kalau dah kaya pun, saya nak jadi orang kaya yang tak nampak kaya, bukannya orang tak kaya yang nampak kaya.

 

Hari ni Kak Yati Meletop tunjuk gambar sebiji kek yang decoration dia biasa biasa je tapi harganya RM250. Tapi saya taknak tunjuk gambar kek tu. Nanti kecik hati pulak tuan punya kek.

Pada saya bagus. Saya respek usahawan macam ni. Jual pada harga yang dia rasa berbaloi. Memang bijak.

 

Screen Shot 2013-09-28 at 5.15.25 PM

Screen Shot 2013-09-28 at 5.15.41 PM

Screen Shot 2013-09-28 at 5.16.03 PM

 

 

 

 

 

 

 

 

Suka tapi memang takkan beli! 🙂

 

5 thoughts on “Ada Partner Ya?

  1. Yati

    Akak memang nak jadi orang kaya yang tak nampak kaya. Tapi masalahnya adalah……. dengan keadaan akak yang tak berapa kaya ni, orang selalu ingat akak ni kaya. Macam mana tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *