Tips Beli Buku Murah..

Katakanlah anda nak nak beli sesebuah buku.. sebelum pergi kedai, cuba google dulu kat internet.

Boleh cuba search kat mudah.my atau lelong.com.my dulu. Kotlah ada orang lain nak let go pada harga yang tersangat murah.

Hari tu saya beli buku bernilai RM68.80. Selepas dua hari, tengok ada orang iklan kat Mudah.my dengan harga RM10. Tergigit jari kejap! 🙂

Lepas ni memang tobat takkan terus beli. Nak search dulu.

Bak kata pepatah,

Money saved is money earned

Jadi, dengan menjimatkan duit, kita seolah-olah meningkatkan pendapatan kita. Betul betul? 🙂

2 thoughts on “Tips Beli Buku Murah..

    1. FadzilahMamat Post author

      Sama-sama. Kalau nak murah lagi, buat kad perpustakaan awam. Akak pun dah buat. Berpinar mata tak tahu nak pilih buku mana untuk dipinjam. Memang best!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *